Hej Bente
Mange tak for svaret.
Hvis jeg som almindelig indtaster en dag får tilladelse til at rette fx FT og Skoleprotekoller hvor der er fejl på grund af at vi enten gik fra at indeksere til kun fuldtastning eller fra fuldtastning som ved skoleprotokoller til kun indeksering, så giv endelig besked, så kan jeg evt. gå tilbage til mine indekserede FT og rette det jeg kan.
Det er logik for mig at der ved så store tekniske ændringer hurtigt kan ske fejl da vi kun er mennesker og ikke kan tage højde for alt.
Hvordan vil I fremover gerne have disse fejlmeldinger - har I der en særlig "postkasse" eller en mailadresse eller skal linket sendes til "teknisk hjælp"?
Svaret fra Charlotte Pedersen gav mig ikke rigtig en løsning bare en konstatering at jeg en gang har indekseret opslagene "
Du står i hvert fald som indtaster når man slå siderne op folketællingen i 1911 er indtastet i aug 2016 og folketællingen i 1890 er tastet i nov 2017
linket for 1890 er en manglende person jeg kan ikke umiddelbart se hvad der er fejlmeldt for i 1911 men fælles for begge årgange er de ikke inddelt i familier. FT 1911 står personerne heller ikke i rækkefølge"
mhh
Janne